Національне управління дорожньої безпеки США (National Highway Traffic Safety Administration, NHTSA) відкрило розслідування щодо Cruise, «дочки» General Motors, у зв’язку з низкою інцидентів за участю автономних автомобілів компанії, що несуть загрозу аварії.
Зростання числа інцидентів спонукало міську владу Сан-Франциско подати скаргу до федеральних регулюючих органів. У вересні транспортне агентство Сан-Франциско надіслало листа до NHTSA у зв’язку з тим, що безпілотні автомобілі Cruise — модернізовані електромобілі Chevrolet Bolt — раптово різко гальмували або зупинялися, блокуючи рух та створюючи перешкоди машинам екстрених служб. Проте влада міста висловила готовність і надалі дозволяти Cruise керувати автономними транспортними засобами на його дорогах.
Представник NHTSA повідомив, що розслідування охоплює всі автономні транспортні засоби Cruise у Сан-Франциско, яких за оцінками управління 242 одиниці. Не виключено, що в результаті Cruise доведеться відкликати робомобілі для оновлення системи допомоги водієві. Компанії вже доводилося це робити у вересні після аварії за участю робомобіля, що призвела до незначних травм пасажирів.
Cruise пояснює інциденти тим, що автомобілі “пророкують і реагують на поведінку агресивних або нестійких учасників дорожнього руху”. Компанія повідомила, що працює над тим, щоб звести до мінімуму ризик зіткнення та заподіяння шкоди учасникам дорожнього руху.
NHTSA заявило, що Управління з розслідування дефектів транспортних засобів визначить «масштаб та серйозність потенційної проблеми та повністю оцінить можливі наслідки, пов’язані з цими двома типами інцидентів (різке гальмування та раптова зупинка)».
Відома ціла низка інцидентів, які викликали питання у регулятора. Наприклад, цього літа кілька безпілотних таксі Cruise раптово зупинилися на одному з перехресть Сан-Франциско, заблокувавши рух на кілька годин.
Або був випадок, коли робомобіль Cruise, зупинений для перевірки поліцейським, раптово почав рух і поїхав, коли поліцейський підійшов до нього.