Агрегатор таксі Uklon та Сільпо запустили продуктову доставку у 30 містах України

Український онлайн-сервіс виклику таксі Uklon разом із мережею супермаркетів Сільпо ще з липня розвивають спільний проект – продуктову доставку із магазинів. Запуск відбувся без публічних анонсів та прес-релізів. Деталі проекту.

Як повідомили в Uklon, компанія виконує для Сільпо доставку замовлень, оформлених через сайт мережі. Наразі – лише передплачених заздалегідь, але в майбутньому планується також доставляти замовлення з можливістю оплати через термінал та за готівку.

У форумі таксіUklon та Сільпо запустили продуктову доставку у 30 містах України

Доставка з Uklon можлива не з усіх магазинів Сільпо, а з тих, що підключені до сервісу. На сьогодні це 110 магазинів у 30 містах України.

Сервіс вже доступний в таких містах: Київ, Чернівці, Полтава, Запоріжжя, Дніпро, Боярка, Вінниця, Камʼянець-Подільський, Луцьк, Черкаси, Житомир, Івано-Франківськ, Буча, Бровари, Львів, Кропивницький, Стоянка, Суми, Харків, Хмельницький, Васильків, Одеса, Кривий Ріг, Бориспіль, Чернігів, Вишгород, Рівне, Ужгород, Лиманка, Біла Церква.

Магазини підключали поступово. В планах додати до вже підключених ще 6 точок, далі – тільки підвищення кількості замовлень, інші точки до доставки «Уклоном» підключати не планується, розповіли в Uklon.

Як скористатися продуктовою доставкою Uklon та Сільпо

  1. Зайти на сайт Сільпо;
  2. заповнити кошик;
  3. оплатити замовлення онлайн;
  4. ввести адресу доставки.

Послуга доставки формується автоматизовано за допомогою API: після оплати система автоматично ініціює передачу даних про замовлення до Uklon.

В компанії не відповіли на питання щодо тарифної політики на доставку.

Продуктова доставка – не нова послуга для Uklon. З 2020 року сервіс дозволяє замовити авто для перевезення по місту пакунків, документів тощо. Послуга доступна як для пасажирів, так і для корпоративних клієнтів у 27 містах України. Автоматизацію логістики бізнесу з доставки b2b замовлень Uklon пропонує для ритейлу, кафе, ресторанів, аптек та інших сегментів бізнесу.

В свою чергу, Сільпо розвиває власну доставку – сервіс називається Loko і працює не тільки з мережею Fozzy Group (материнська компанія Сільпо), але й зі сторонніми партнерами, зокрема ресторанами. Як і з проектом з Uklon, Fozzy Group не робила із запуску Loko значного розголосу.

Джерело